Kadınlar Voleybol 2. Ligi'nde mücadele eden Yunusemre Belediyesporumuzda Başantrenörümüz Seda Çarıkçı ile yeni sezon öncesinde sözleşme imzaladık.
İmza törenine Kulüp Başkanımız Bülent Kanik, yöneticilerimiz Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı da katıldı.
Yeni sezondan umutlu olduklarını belirten Başantrenörümüz Seda Çarıkçı, voleybolseverlere geçen sezondan daha iyi bir takım izlettirmek istediklerini ifade etti. Kulüp Başkanımız Bülent Kanik ise hocamıza duydukları güveni vurgulayarak transfer çalışmalarına başladıklarını ve üst sıraları hedefleyen bir takım kurmak istediklerini söyledi.
Yeni sezonda Başantrenörümüz Seda Çarıkçı'nın yardımcılığını Hüseyin Mustafa Çevik yapacak. Yeni sezonun camiamıza hayırlı olmasını diliyor, teknik ekibimize başarılar diliyoruz. 


Voleybol
31.12.2025
Voleybol
12.11.2025
Voleybol
20.12.2025
Voleybol
01.04.2026
Voleybol
12.02.2026
Voleybol
08.10.2025
Voleybol
11.05.2026
Voleybol
27.11.2025