Uşak'ta düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Grekoromen Güreş Müsabakaları'nda mücadele eden sporcularımız, elde ettikleri derecelerle Manisa'nın gururu oldu. Kırmızı-beyazlı güreşçilerimiz organizasyondan 3 bronz madalya ile dönerken, birçok sporcu da ilk 10 içerisinde yer alma başarısı gösterdi.
Müsabakalarda 38 kiloda Musa Yusuf Tekin, 41 kiloda Ayaz Şulan ve 44 kiloda Muammed Ali Kalay üçüncülük elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu.
Organizasyonda ayrıca 48 kiloda Nazif Efe Aydoğdu ve 52 kiloda Berat Bay beşinci, 75 kiloda Hamit Çalgın altıncı, 62 kiloda Ali Yuşa Arvas ve 68 kiloda Seyit Ali Yıldız ise sekizinci sırada yer aldı.
İlk üçe giren Musa Yusuf Tekin, Ayaz Şulan ve Muhammed Ali Kalay, 7-8 Temmuz tarihlerinde Aydın'da yapılacak Türkiye Şampiyonası Finalleri'nde Manisa'yı temsil etmeye hak kazandı.
Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ederiz.
Voleybol
26.12.2025
Voleybol
27.10.2025
Voleybol
16.11.2025
Voleybol
11.12.2025
Voleybol
10.02.2026
Voleybol
15.01.2026
Voleybol
03.02.2026
Voleybol
12.02.2026