Güreşçilerimizden Uşak'ta 3 Madalya

Güreşçilerimizden Uşak'ta 3 Madalya

Uşak'ta düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap Grekoromen Güreş Müsabakaları'nda mücadele eden sporcularımız, elde ettikleri derecelerle Manisa'nın gururu oldu. Kırmızı-beyazlı güreşçilerimiz organizasyondan 3 bronz madalya ile dönerken, birçok sporcu da ilk 10 içerisinde yer alma başarısı gösterdi.

 

Müsabakalarda 38 kiloda Musa Yusuf Tekin, 41 kiloda Ayaz Şulan ve 44 kiloda Muammed Ali Kalay üçüncülük elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu.

Organizasyonda ayrıca 48 kiloda Nazif Efe Aydoğdu ve 52 kiloda Berat Bay beşinci, 75 kiloda Hamit Çalgın altıncı, 62 kiloda Ali Yuşa Arvas ve 68 kiloda Seyit Ali Yıldız ise sekizinci sırada yer aldı.

 

İlk üçe giren Musa Yusuf Tekin, Ayaz Şulan ve Muhammed Ali Kalay, 7-8 Temmuz tarihlerinde Aydın'da yapılacak Türkiye Şampiyonası Finalleri'nde Manisa'yı temsil etmeye hak kazandı.

Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ederiz.????

 

Önerilen Haberler Tüm Genel Haberler
Yaz Spor Okulu Kayıtları Başladı Haydi yeteneklerini keşfet! Kontenjanlar dolmadan gel. Hem öğren hem de eğlen. Kayıt Başvuru
Branşlar
19 Branş
Antrenör
25 Antrenör
Aktif Sporcu
3000 Aktif Sporcu
Lisanslı Sporcu
1600 Lisanslı Sporcu